Festivalul de la Cannes, sau visul tuturor artiștilor 

Festivalul de la Cannes, sau visul tuturor artiștilor 

Celebrul festival de la Cannes, ediția cu nr 76, s-a desfășurat intre 14-25 mai, reușind să aducă împreună elita artiștilor pe covor roșu la Palatul Festivalului. De la regizori pana la actrițe, de la designeri pana la modele, de la artisti plastici pana la influencers, toată lumea buna a fost in aceasta perioada in Cannes.

Desigur ca nici copiii It kids nu au lipsit. Pregătindu-se deja de luni întregi pentru lansarea oficiala Isucces kids, echipa Cătălinei Buzdun-Rafaila, a făcut toate demersurile necesare pentru a intra in lumea adevărată a vedetelor. 

Au călătorit in stil si au fost cazați la o super vila de 5*, care includea piscină, jacuzzi, sala de sporturi, loc de joacă si gym. Au făcut excursii zilnice la Nisa, Eze, Monte Carlo, dar nu au venit in vacanta, așadar când a venit momentul primului show, copiii din România, Georgia, Armenia, UK, Sua, coordonați de Cătălina si stilozati de Eka Mgaloblishvili, au avut prima lor prezentare la Monaco in faimosul hotel Hermitage, supranumit „gazda milionarilor”. 

Show de moda la Monaco, vis devenit realitate 

 

In timpul Tiffany’s Fashion Week Sara Anastasia Buzdun si Ingrid Bulie au strălucit in rochii albe couture, create de tânărul designer Anastasia Bakuradze si si-au primit porția de aplauze binemeritate. Apoi au realizat o ședința foto pe bulevardele faimoase ale orașului care adăpostește cel mai mare număr de miliardari, zvonindu-se ca 30% din populația orașului stat Monaco este de miliardari. 

Cannes fashion week a adus in prim-plan lansarea Isucces kids

Isucces kids este un program de creare a noilor influencers, copii si adolescenți care au mesaje puternice de transmis in comunitatea lor artistică. Aceștia sunt instruiți de o echipa specializata in marketing online, care se va ocupa de acum încolo de brandingul lor. Fie ca sunt actori, dansatori, cântăreți, modele sau doar olimpici la matematica, Isucces kids este „portița” lor de a-si face cunoscute meritele. Fiindcă a crezut in acest concept, Cătălina Buzdun- Rafaila s-a alăturat cu câțiva copii din agenție, iar rezultatele au fost remarcabile. Printre acestea menționăm un videoclip in proiectul pilot, care a devenit viral pe Instagram, cu Raymond Dinu care are nu mai puțin de 3 milioane de vizionari. 

Ei bine, lansarea Isuscces kids a coincis cu organizarea Isucces week la Cannes, in timpul celebrului festival de film, iar organizatorii Eduard Irimia, Oana Irimia si Flavia Covaciu au ales „pe sprânceană” copiii care să ii reprezinte la un eveniment de o așa amploare. Invitați pe scena Isucces kids au fost Sara Anastasia Buzdun, brand ambassador al proiectului, Ingrid Ionita, Eva si Ana Stoian, Ingrid Bulie, si de la partenerii din Georgia Anastasia Bakuradze, Nutsa si Joanna, însoțite de managerul lor Eka Mgaloblishvili.

Fetele au fost îmbrăcate de Milo Couture si Anastasia, fardate și coafate de Enif Make-up academy din Italia, si coordonate de Cătălina Buzdun- Rafaila, au reușit să aibă o intrare in scena fabuloasă, cu peste 300 de invitați care să    le aplaude. Si pentru ca performanța se răsplătește, au acordat un interviu alături de Eduard Irimia celebrului post de televiziune Fashion TV, devenind astfel primii copii din România, care pot fi vizionați pe Fashion tv.

COMMENTS

DISQUS: 0