Organizează nunta de Revelion! Iată de ce!

Organizează nunta de Revelion! Iată de ce!

Trecerea dintre ani se dovedeşte a fi un moment tot mai căutat de îndrăgostiţi să îşi organizeze nunta! Petrecerea poate fi extrem de reuşită, mai ales că se sincronizează cu Revelionul, un eveniment important pentru noi toţi, iar oamenii au deja o stare de spirit specială. Cum să treci în noul an, în calitate de soţ sau de soţie, îţi dezvăluie reprezentanţii localului Royal Palace Ballroom, în rândurile următoare.

Nunta de Revelion: Rezervă din vreme localul

          Deşi necesită o pregătire mai atentă, nunta de Revelion chiar poate fi de neuitat nu doar pentru voi, ci şi pentru invitaţii voştri. Primul lucru de bifat pe listă este să rezervi din vreme localul preferat. Perioada este extrem de aglomerată, şi asta pentru că, aşa cum e firesc, toţi oamenii caută să se distreze cumva de Revelion, deci nu ai concurenţă doar din partea altor miri, ci şi din partea tuturor celor care vor să celebreze trecerea dintre ani în alt loc decât acasă.

          Cu puţină atenţie, lucrurile se vor aşeza exact aşa cum vă doriţi! Dacă în general le recomandăm mirilor să rezerve localul cu jumătate de an înaintea marelui eveniment, de această dată ar fi ideal să o faceţi chiar şi cu un an înainte, ca să ştiţi că veţi prinde disponibilă noaptea de 31 decembrie. Nu de puţine ori discuţiile despre nunta de la final de decembrie încep încă din ianuarie sau chiar şi mai devreme, în cazul mirilor extrem de conştiincioşi.

(echipa Royal Palace Ballroom)

Iar dacă te gândeşti la preţ, află că pentru organizatorii de evenimente o nuntă este… tot o petrecere, cu acelaşi cost ca în mod normal.

Nunta de Revelion: Când organizezi cununia civilă

          Dacă îţi doreşti o nuntă de Revelion, trebuie să mai ai în vedere un aspect! Instituţiile publice au programul mai scurt sau total modificat în zilele de sărbătoare, astfel că cel mai probabil vei fi nevoit să faci un mic compromis…

Cununia civilă şi petrecerea de nuntă se dovedesc a fi misiune imposibilă, dacă aveţi în plan să le bifaţi pe ambele în aceeaşi zi. Actele ar trebui semnate cu ceva timp înainte, însă asta nu se dovedeşte deloc o problemă pentru mirii care chiar îşi doresc o nuntă de Revelion!”

(echipa Royal Palace Ballroom)

Nunta de Revelion: Poţi avea alături toţi oamenii dragi

Iată însă şi un mare avantaj: oricine îşi doreşte să petreacă noaptea dintre ani la o petrecere, nu-i aşa?! Deci organizând o nuntă exact de Revelion înlături dilema celor dragi: „Noi ce facem la cumpăna dintre ani?”

„Pentru a vă asigura că îi aveţi pe toţi cei dragi alături, anunaţi-i din vreme de planurile voastre şi asta pentru că discutăm despre un eveniment important pentru toată lumea, în care oaspeţii voştri îşi pot programa diverse plecări. Nimic nu este însă la fel de magic ca atunci când urările de <<La mulţi ani!>> se spun la unison cu <<Casă de piatră!>>

(echipa Royal Palace Ballroom)

În plus, oamenii vor avea deja o stare de spirit excelentă, deci… nici nu va trebui să faci mari eforturi să ai ringul de dans ocupat aproape în permanenţă! Apelează la un DJ sau la o formaţie, după buget şi preferinţe, care să întreţină atmosferă şi să ridice oamenii de pe scaune!

Nunta de Revelion: Strălucire şi în decor

Artificiile şi un mini bar în care sunt servite mai multe tipuri de şampanie sunt, cu siguranţă, elementele-vedetă ale unei nunţi de Revelion! Asigură-te că aduci în decor şi ceasuri supradimensionate, care să te anunţe când ajung acele la miezul nopţii şi când, pratic, vei avea dublu motiv de sărbătoare.

Alegerea decorului potrivit pentru o nuntă de Revelion nu se dovedeşte a fi deloc complicată. Strălucirea este cuvântul-cheie al perioadei. Optaţi pentru culori metalice. Auriul, în combinaţie cu albul şi cu negrul, fac echipă excelentă de sărbători! Feţele de masă pot fi create din paiete, tacâmurile pot fi aurii, iar aranjamentele de pe mese pot fi formate din globuri, lumânări şi trandafiri albi. De globuri veţi avea nevoie şi ca să decoraţi restul sălii. Atârnaţi-le inegal de tavanul localului şi observaţi magia pe care o creează.”

(echipa Royal Palace Ballroom)

În plus, poţi să le impui invitaţilor un dress code: vestimentaţie cu paiete, în stil Great Gatsby, care se va „asorta” de minune cu momentul în care are loc evenimentul. Nu-ţi mai rămâne decât să închini un pahar cu şampanie şi să te bucuri de clipele unice, alături de cele mai dragi persoane!

          Specialiștii de la Royal Palace Ballroom sunt întotdeauna pregătiți să îţi transforme ideile în cel mai memorabil eveniment! Găseşti localul dedicat tuturor petrecerilor din viața ta la un pas de Capitală, pe strada Mihai Eminescu, la numărul 87, în comuna Tunari din județul Ilfov, dar și pe site-ul oficial: https://royalpalaceballroom.ro/

COMMENTS

DISQUS: 0