Tommy Hilfiger inspira comunitatea globala sa se uneasca in schimbarea sociala propusa prin Campania Primavara 2021

Tommy Hilfiger inspira comunitatea globala sa se uneasca in schimbarea sociala propusa prin Campania Primavara 2021

Tommy Hilfiger anunta lansarea campaniei Primavara 2021, construita in jurul temei ”Moving Forward Together” pentru a crea un viitor mai bun. In distributia campaniei se regasesc figuri din zona activistilor si a celor care sustin cauze sociale, toti luptand pentru o societate unde „nimic nu se pierde si toata lumea este inclusa”. Prin intermediul campaniei, fiecare persoana isi impartaseste povestile si calatoriile activiste din dorinta de a inspira fanii sa creeze impreuna un viitor mai bun. Colectia este disponibila in magazinele selectionate TOMMY HILFIGER  incepand cu 1 februarie 2021.

In timp ce ne aflam intr-unul dintre cele mai importante momente din istorie, trebuie sa mergem inainte impreuna (”moving forward together”) pentru a construi un viitor pentru generatiile urmatoare”, a spus Tommy Hilfiger. „Sunt mandru ca aceasta colectie, Primavara 2021, este reprezentata de un grup atat de incredibil si divers de oameni care intruchipeaza acest mesaj. De-a lungul sezonului si nu numai, sunt increzator ca vor inspira fanii sa realizeze schimbari semnificative si de lunga durata. ”

Creata in colaborare cu cei din distributie, campania Primavara 2021 TOMMY HILFIGER surprinde stilul fiecarei persoane aflata in spatiul in care se simte cel mai mult la fel de bine ca acasa – de la o sala de bal, la o plaja sau un studio de inregistrari. Aceasta diversitate de locuri demonstreaza modul prin care se poate face o schimbare sociala pozitiva indiferent de mediul si comunitatea de care apartii. Set-up-ul imagistic al campaniei include zone precum Los Angeles, New Jersey, Londra, Paris, Berlin si Hainan, si a fost realizat de catre fotografii locali Clara Balzary, Joshua Woods, Jana Gerberding, Ken Ngang si Tom Johnson. Ca modele au fost:

  • Indya Moore (S.U.A.): Actrita, model si activista, care se lupta sa-si gaseasca locul in lume inainte de a descoperi legendara scena a salii de bal din New York. Acum, ca persoana trans inovatoare, isi foloseste platforma pentru a pleda pentru corectitudine sociala.
  • Compton Cowboys (S.U.A.): O comunitate unde oamenii se vindeca prin practicarea echitatiei si in acelasi timp o colectivitate unde se practica mentoratul, fondata de activistii Randy Savvy, Stoner Mane si Kee, care folosesc cultura ecvestra pentru a le arata copiilor din L.A. un viitor alternativ.
  • Jameela Jamil (Marea Britanie): Actrita, prezentatoare radio, model, scriitoare si activista pentru pozitivitatea corpului, care a fondat platforma „I Weigh” si podcast-ul aferent ca un spatiu sigur si incluziv pentru toate femeile.
  • Kiddy Smile (Franta): DJ, dansator, producator, activist pentru auto-exprimare si identitate, ajutand generatia urmatoare sa se inteleaga si sa-si imbratiseze sinele prin dansul de societate.
  • Mogli (Germania): Cantareata si compozitoare, producatoare de film, designer si activista care pledeaza pentru un comportament mai bland fata oameni si planeta.
  • Tom Grennan (Marea Britanie): Fost fotbalist care s-a transformat in cantaret si compozitor, si care incearca sa faca un bine in comunitatea de care apartine prin mici masuri de activism pentru sanatatea mintala.
  • Monica Guo (China): Membra fondatoare a echipei nationale chineze de surf, care provoaca stereotipuri si creeaza oportunitati pentru generatia urmatoare cu ajutorul scolii ei de surf dedicata doar fetelor.

Colectia Primavara 2021 TOMMY HILFIGER prezinta o gama de materiale si tehnici de productie mult mai sustenabile. Materiale precum viscoza EcoVero; poliester reciclat cu impact redus; tesatura Lyocell; bumbac organic; si finisarea derivata din plante BioCool continua sa duca mai departe ambitioasa misiune de sustenabilitate a brand-ului.

Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.

# # #

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri si o retea extinsa de magazine selectionate.

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştere organica, condusa de valori CSR si de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atentia celor mai exigenti consumatori.

 

Despre Tommy Hilfiger

Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul sau este proiectarea si comercializarea de imbracaminte si imbracaminte sport de inalta calitate pentru barbati, articole de imbracaminte si imbracaminte sport pentru femei, imbracaminte pentru copii, colectii de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale si imbracaminte de casa), incaltaminte si accesorii. Prin intermediul unor parteneri licentiati, Tommy Hilfiger ofera produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, sosete, mici articole din piele, articole de uz casnic si genti de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS consta in imbracaminte din denim si incaltaminte pentru barbati si femei. Colectia este completata de o varietate mare de genti, accesorii si parfumuri.

 

 

 

COMMENTS

DISQUS: 0