Cea de-a cincea colectie realizata prin colaborarea dintre Tommy Hilfiger si campionul la Formula 1 ™, Lewis Hamilton, pune in evidenta misiunea continua de sustenabilitate a brand-ului bazata pe „Nimic Nu Se Pierde si Toata Lumea Este Inclusa.”
Tommy Hilfiger anunta lansarea colectiei de Toamna 2020 TommyXLewis, aceasta fiind cea de-a cincea colaborare cu Lewis Hamilton, cel care a casitgat de sase ori Campionatul Mercedes-AMG Petronas Formula 1TM si care este ambasadorul global al brand-ului. Bazandu-se pe calatoria de sustenabilitate pe care Tommy Hilfiger si Lewis Hamilton o parcurg chiar de la inceputul parteneriatului, colectia are rezultate deosebite in misiunea lui Tommy Hilfiger de a crea moda prin care „nimic nu se pierde si toata lumea este inclusa”, folosindu-se in aproape 80% din colectie denim reciclat 100%, bumbac organic si materiale post-consum reciclate. De asemenea, contine piese neutre din punct de vedere al genului, sarbatorind filosofia „Syle for All” , pe care se bazeaza colaborarea – acea convingere conform careia un stil extraordinar poate sa elimine orice bariera legata de sex, varsta, etnicitate si silueta. Colectia de Toamna 2020 TommyXLewis va fi disponibila in magazinele selectionate, la nivel global, incepand cu 5 octombrie 2020.
„Cea de-a cincea noastra colaborare continua sa promoveze cauzele care sunt cele mai importante pentru noi”, a spus Tommy Hilfiger. „Pentru colectia de Toamna 2020, eu si Lewis ne-am dorit sa cream cea mai puternica materializare a valorilor TommyXLewis. Am gasit noi modalitati de a intruchipa misiunea de sustenabilitate si focusul „Style for All”, ramanand in acelasi timp fidel clasicului ADN american, mereu cool, specific brand-ului TOMMY HILFIGER. Rezultatul este fresh, indraznet si este unul de care suntem foarte incantati sa-l impartasim cu fanii din intreaga lume. ”
Colaborarea TommyXLewis reprezinta intersectarea creativa a doua lumi: puternica mostenire americana a brand-ului si stilul contemporan de imbracaminte de strada al lui Lewis, prin care stiluri iconice de design sunt celebrate, intruchipand spiritul american modern. Rezultatul este un nou street style, de inspiratie globala. Gasindu-si inspiratia in arhivele bogate ale brand-ului, colectia prezinta influente ale unor piese iconice de arhiva, care au fost reinventate prin folosirea unor materiale mai durabile, siluete tip „Style for All” si creare de noi mesaje de impact. Fiind un brand care a sustinut intotdeauna optimismul hotarat, mesajul colectiei de Toamna 2020, „CREATE UNITY”, prezentat sub mai multe forme, a fost ales cu scopul de a inspira fanii sa se uneasca pentru cauzele in care cred si sa impartaseasca acest mesaj de pace cu lumea.
„Evolutia mea ca designer si colaborator al colectiilor TommyXLewis a fost o calatorie incredibila ”, a spus Lewis Hamilton. „In ultimele cinci sezoane, mi-a placut enorm sa lucrez cu Tommy si impreuna sa depasim granite, sa ne asumam riscuri creative si sa reusim sa surprindem propriul meu stil in design-ul abordat. Noua noastra colectie de Toamna 2020 intruchipeaza tot ceea ceea ce noi sustinem – de la exprimare personala autentica la incluzivitate si sustenabilitate – in acelasi timp continuand sa ne bazam pe estetica TommyXLewis pe care am construit-o. Nu am putea fi mai mandri de ceea ce am creat impreuna.”
Imbracamintea pentru exterior atinge echilibrul modernist perfect prin contrastarea siluetelor brutale, utilitare, cu materiale moi, de plus, precum pielea falsa de caprioara si geci de puf din materiale reciclate. La design-ul original alb-negru se adauga pieselor un touch monocromatic cu tonalitati neutre, in timp ce culori incitante precum violetul puternic si galbenul atrag privirea. Piesele inspirate din stilul clasei muncitoare, precum ar fi cizmele de drumetie, contrasteaza cu mix-uri pufoase, confortabile, de pantaloni casual, hanorace cu gluga si pantaloni de trening. Avand tipuri de design neutre din punct de vedere al genului si cu accent pe metode de productie sustenabile, colectia de Toamna 2020 duce mesajul stilului pentru toti si al sustenabilitatii pe noi culmi.
Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger, #TommyXLewis si @TommyHilfiger, @LewisHamilton.
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri si o retea extinsa de magazine selectionate.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştere organica, condusa de valori CSR si de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul sau este proiectarea si comercializarea de imbracaminte si imbracaminte sport de inalta calitate pentru barbati, articole de imbracaminte si imbracaminte sport pentru femei, imbracaminte pentru copii, colectii de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale si imbracaminte de casa), incaltaminte si accesorii. Prin intermediul unor parteneri licentiati, Tommy Hilfiger ofera produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, sosete, mici articole din piele, articole de uz casnic si genti de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS consta in imbracaminte din denim si incaltaminte pentru barbati si femei. Colectia este completata de o varietate mare de genti, accesorii si parfumuri.
COMMENTS