Alegerea locaţiei de nuntă este printre primele aspecte de bifat pe lunga listă a organizării evenimentului tău. Spaţiul în care vei petrece una dintre cele mai importante seri ale vieţii în doi este, desigur, esenţial pentru succesul întregii nunţii şi, implicit, pentru starea ta de bine. Dincolo de optarea pentru un loc care să corespundă numărului de invitaţi pe care îi ai, salonul de nuntă trebuie ales şi în funcţie de alte criterii. Consultanţii de la Royal Palace Ballroom, Top wedding location, potrivit galei Health, Beauty and Lifestyle îţi împărtăşesc top 3 aspecte pe care să le ai în vedere atunci când alegi locaţia de evenimente.
Top 3 aspecte pe care să le ai în vedere când alegi locaţia de evenimente
Cum ajung invitaţii la nunta ta?
Probabil unul dintre cele mai cunoscute criterii în alegerea locaţiei de evenimente ţine de distanţa la care este situat salonul. Noi îţi spunem însă că proximitatea devine un termen vag în acest context, întrucât ea e doar relativă. Ceva care este foarte aproape de casa ta poate fi extrem de departe de invitaţii tăi. Aşa că orientează-te către un spaţiu care îţi place încă de la prima vedere, iar dacă musafirilor le este mai greu să ajungă, pune-le la dispoziţie mijloace de transport în comun, astfel încât să le simplifici călătoria.
„Musafirii trebuie puşi încă din invitaţie în temă cu locaţia şi cu aspectele importante de avut în vedere. De pildă, dacă au mult de mers prin pietriş sau pe iarbă ar trebui anunţaţi, în aşa fel încât să opteze pentru o încălţăminte adecvată. Recomandăm mirilor să înceapă căutările unui salon din vreme, mai ales dacă optează pentru un eveniment organizat în perioadele aglomerate ale verii. Începeţi căutările cu cel puţin un an înainte, pentru a fi siguri că veţi prinde disponibil spaţiul dorit sau cu jumătate de an înainte, pentru evenimentele de toamnă târzie sau de iarnă.”
(echipa Royal Palace Ballroom)
Şi pentru că locurile de parcare sunt esenţiale într-o astfel de situaţie, îţi recomandăm să analizezi cu atenţie acest aspect atunci când alegi salonul de evenimente. Pentru că musafirii tăi vor ajunge la petrecere fie cu maşina personală, fie cu taxiul, Royal Palace Ballroom îţi pune la dispoziţie zeci de locuri de parcare, situate chiar în incinta curţii, pentru un acces facil la local.
Unde este mâncarea pregătită?
Mâncarea este, cu siguranţă, unul dintre cele mai importante aspecte ale serii. Şi, implicit, o bătaie de cap pentru miri. Unii dintre ei optează pentru personal suplimentar şi pentru echipamente închiriate ca să se asigure că mâncarea este adusă oaspeţilor caldă şi în timp util. Există însă şi o variantă mai simplă şi mai sigură!
„La Royal Palace Ballroom punem la dispoziţie clienţilor noştri meniuri complete, alese în funcţie de preferinţe, şi care sunt pregătite pe loc, în bucătăria proprie, de chefi cu experienţă. Astfel, putem garanta prospeţimea alimentelor şi servirea lor conform celor mai ridicate standarde de siguranţă. Ele vor fi aduse de angajaţii noştri permanenţi, în mod prompt.”
(echipa Royal Palace Ballroom)
În general, locaţiile care nu dispun de bucătărie proprie, cum sunt cele tip cort, presupun utilizarea preparatelor de tip catering sau aducerea acestora de la o altă locaţie, fapt care poate implica anumite costuri şi, implicit, drumuri suplimentare şi mai mult stres.
Cât de ofertantă este sala, din punctul de vedere al decorurilor?
Felul în care arată sala şi modul în care aceasta poate fi personalizată sunt, de asemenea, extrem de importante atunci când mirii îşi analizează opţiunile. Noi îţi recomandăm să observi bine spaţiul şi să iei în considerare un alt criteriu important: de câte alte cheltuieli şi de câtă muncă este nevoie, pentru ca localul să arate exact aşa cum visezi?
„Royal Palace Ballroom îşi întâmpină clienţii cu candelabre din cristale de Bohemia, cu decoruri din flori artificiale şi cu un spaţiu generos, pentru nunţi de la care nimeni drag să nu lipsească. Un consultant vă va ajuta să alegeţi cele mai spectaculoase aranjamente florale, va aranja în mod inedit nu doar salonul, ci şi curtea- primul spaţiu cu care iau contact invitaţii, dar se va ocupa şi de detalii precum cocarde ori lumânări, care completează evenimentul.”
(echipa Royal Palace Ballroom)
Dacă sala este deja aranjată, cel mai probabil vei avea nevoie doar de câteva aranjamente de masă, să completezi imaginea de vis, deci cheltuieli mai puţine în comparaţie cu locaţiile la care trebuie să te ocupi de decor de la A la Z. Ţine totuşi cont şi de un alt aspect: există săli care nu se pretează anumitor tematici. Dacă sala este în stil baroc, ar trebui să te orientezi către un decor care să îl completeze şi să îl complimenteze. Dacă, în schimb, vrei o nuntă cu aspect industrial, nu te orienta către locaţiile foarte elegante, cu aer de poveste.
Situat la un pas Capitală, Royal Palace Ballroom beneficiază de o sală spectaculoasă, dar şi de o grădină cu piscină, pentru cele mai frumoase petreceri, organizate în orice anotimp. Găsiţi localul exclusivist pe strada Mihai Eminescu, la numărul 87, în comuna Tunari, din judeţul Ilfov, dar şi pe site-ul oficial: https://royalpalaceballroom.ro/ şi pe pagina oficială de Facebook: https://www.facebook.com/royalpalaceballroom/
Pentru informaţii suplimentare, puteţi apela numărul de telefon: 0748 018 018 sau puteţi scrie un mail la adresa: [email protected]
COMMENTS