Postul de televiziune muzical german Viva, deţinut de Viacom, va fi închis oficial, după 25 de ani, pe 31 decembrie. Decizia de închidere a postului a fost anunţată în luna iunie de compania media care deţine şi MTV şi care a cumpărat Viva în 2004. Managerul general al Viacom, Mark Specht, a spus că, deşi postul este profitabil, compania doreşte să se concentreze pe brandurile MTV, Comedy Central şi Nickleodeon, potrivit Billboard.
Telespectatorii, atrași spre MTV
Viva a difuzat numeroase retrospective pe parcursul lunii decembrie. Directorul de brand al Viacom International Media Networks, Giovanni Zamai, a transmis într-un comunicat că vor fi făcute eforturi ca telespectatorii Viva să fie atraşi către MTV, promiţând „peste 18 ore de muzică pe zi” la binecunoscutul canal TV.
Dieter Gorny, cofondator al Viva şi fost director, a afirmat că postul „a influenţat o întreagă generaţie” de europeni şi că nu poate fi înlocuit.
COMMENTS