La ce să fiți atenți când alegeți locația de nuntă?

La ce să fiți atenți când alegeți locația de nuntă?

Aţi stabilit data celui mai important eveniment de până acum, dar vă confruntaţi cu cea mai mare dilemă: alegerea locaţiei pentru nuntă? Aţi nimerit la fix! Specialiştii în organizarea petrecerilor ireproşabile de la Royal Palace Ballroom vă simplifică munca şi vă prezintă criteriile de care ar trebui să ţineţi cont pentru a fi siguri că sala către care vă îndreptaţi este în ton cu toate nevoile şi dorinţele voastre!

 

ÎNCEPEŢI ALEGEREA DE LA… BUGET!

Este un subiect delicat, însă bugetul este cel care vă ghidează alegerile. În general, jumătate sau chiar mai mult din banii puşi deoparte pentru nuntă merg spre locaţie şi spre serviciile de catering. Este recomandat să păstraţi toate cheltuielile într-o agendă, ca să aveţi o evidenţă, dar şi să fiţi pregătiţi pentru unele neaşteptate. Specialiştii în finanţe spun că ideal ar fi ca suma pe care o rezervaţi pentru eveniment, cel mai costisitor probabil din viaţa mirilor, să fie separată de venitul curent, dar şi de cheltuielile lunare.

ECHIPA ROYAL PALACE BALLROOM: Pregătăţi-vă să ieşiţi şi în pierdere. Nu plecaţi la drum cu gândul că darul de nuntă va acoperi toate cheltuielile. O nuntă nu trebuie să fie o afacere, ci să marcheze un moment important în viaţa mirilor, clipa în care pornesc împreună pe acelaşi drum.

SPUNEŢI-MI CÂŢI INVITAŢI AVEŢI CA SĂ VĂ SPUN SPRE CE SĂ VĂ ORIENTAŢI     

Este foarte posibil ca de-a lungul căutărilor voastre să vedeţi zeci de spaţii destinate nunţilor. Nu vă orientaţi către un loc doar pentru că vă place cum arată. Este esenţial să ştiţi măcar un număr estimativ de invitaţi, pentru că fiecare locaţie are o capacitate anume. În general, multe dintre săli permit între 100 şi 200 de invitaţi. Royal Palace Ballroom îşi doreşte însă să aveţi alături de voi toţi oamenii dragi, de aceea dacă organizaţi nunta aici puteţi să vă bucuraţi de 350 de invitaţi. Nu uitaţi să rezervaţi locul preferat cu cel puţin un an înainte, ca să vă asiguraţi că îl prindeţi disponibil, mai ales în contextul pandemiei şi al multelor nunţi amânate.

 

MENIUL DE NUNTĂ, UN ALT ASPECT IMPORTANT PE LISTA DE SARCINI

Pentru a fi siguri că mâncarea va fi pe placul invitaţilor şi al vostru, este esenţial ca meniul să fie personalizat, să îl puteţi degusta, dar şi să vă interesaţi din timp dacă printre cei care vă vor fi alături la petrecere se numără vegetarieni şi să comunicaţi acest lucru personalului. Royal Palace Ballroom vă propune două variante de meniu, care reuşesc să împace toate gusturile: unul axat pe preparate tradiţionale, iar cealălalt pe feluri moderne, reinterpretate. Un meniu complet care conţine gustare, grill, pachet de băuturi şi tort începe de la 75 de euro.

ECHIPA ROYAL PALACE BALLROOM: „Mâncarea completează cu succes o seară memorabilă. Tocmai de aceea, la Royal Palace Ballroom chefii bucătari se vor ocupa personal de prepararea bucatelor, în bucătăria noastră, pentru a ne asigura că acestea sunt proaspete şi se menţin fresh pe toată durata evenimentului. Mirii au de ales între mai multe preparate. Puteţi să savuraţi un somon pe plită cu piure de ţelină şi sparanghel sau coaste barbeque cu cartofi prăjiţi. În locaţia noastră nu se percep costuri ascunse şi nici taxa de ospătari.”

Deşi sunt oferite separat, poate ar fi bine să nu ignoraţi un candy bar, un cheese bar sau un wine bar, extrem de bine primite de către invitaţi.

 

AMENAJAREA SĂLII PENTRU MARELE EVENIMENT

Este esenţial să aveţi la dispoziţie o sală cu un spaţiu generos, ca să aveţi loc pentru dans, pentru mese aşezate lejer, pentru photo corner, candy bar şi orice mai doriţi să adăugaţi ca servicii suplimentare. Cât despre decor, este deosebit de important să apelaţi la o echipă dedicată, care să vă transforme visele în realitate.

La Royal Palace Ballroom aveţi inclus în preţul meniului farfuriile, şerveţelele, aranjamentele cu flori artificiale, covorul roşu şi stâlpii ornamentali de la intrarea în salon. Locaţia, de altfel, este pregătită din start cu elemente care vor fura ochii invitaţilor: candelabre cu cristale de Bohemia, design inedit şi atemporal, panouri uriaşe din flori, lumini ambientale, flori luxuriante.

ECHIPA ROYAL PALACE BALLROOM: „În funcţie de preferinţe, mirii pot opta şi pentru nunţi tematice. Noi ne vom asigura că tema lor este respectată întocmai. De asemenea, fiecare salon Royal Palace Ballroom are grădină proprie, unde invitaţii se pot relaxa. Am observat, de-a lungul timpului, că invitaţii caută contactul cu natura, tocmai de aceea am şi conceput spaţiile în acest fel. Există şi servicii opţionale la care puteţi apela, pentru ca nunta voastră să fie aşa cum visaţi.”

 

WEDDING PLANNER, AJUTORUL DE NĂDEJDE AL MIRILOR

Atunci când alegeţi salonul, nu uitaţi să întrebaţi dacă în oferta de nuntă există şi un wedding planner. Extrem de căutate, serviciile unui organizator de nunţi vă pot ajuta să scăpaţi de toate grijile presante ale acestui eveniment.

ECHIPA ROYAL PALACE BALLROOM: Vrem ca mirii să se bucure nu doar de eveniment în sine, ci şi de perioada premergătoare nunţii. Tocmai de aceea le punem la dispoziţie un specialist în organizarea nunţilor care să vă ofere consiliere creativă, pentru ca voi să aveţi un eveniment care să vă reprezinte şi care să fie, totodată, în ton cu tendinţele de la momentul respectiv. Nu mai aveţi astfel grija furnizorilor, decorului, tortului, lucrurilor neprevăzute care pot fi scăpate cu uşurinţă din vedere.”

 

AER CONDIŢIONAT, ÎNCĂLZIRE, PARCARE, ASPECTE DE AVUT ÎN VEDERE

În funcţie de anotimpul în care vă decideţi să vă organizaţi nunta, asiguraţi-vă că locul ales are aer condiţionat, dar şi încălzire în incintă. Sunt elemente absolut esenţiale pentru bunul mers al evenimentului şi pentru confortul mirilor şi al invitaţilor. Ele reprezintă informaţiile esenţiale care ar trebui să vă fie furnizate încă de la începutul discuţiilor cu personalul locaţiei. Dacă nu se întâmplă acest lucru, ar fi bine să adresaţi chiar voi întrebările de interes.

ECHIPA ROYAL PALACE BALLROOM: Mirilor şi invitaţilor le punem la dispoziţie în mod gratuit parcarea noastră generoasă din curtea locaţiei, pentru că ştim cât de sensibil este acest subiect, mai ales într-un asemenea moment, în care nu trebuie să avem o astfel de grijă.”

 

CE DETALII TREBUIE SĂ FIE CUPRINSE ÎN CONTRACT

Dacă v-aţi lăsat convinşi de locaţie, înseamnă că puteţi semna contractul alături de  reprezentanţii sălii. Documentul va determina felul în care decurge colaborarea voastră cu personalul. Există anumite detalii esenţiale care trebuie stipulate. Câteva dintre ele se referă la ora de începere a evenimentului, cât poate el dura, dacă există exclusivitate asupra localului, care este programul după care se vor servi preparatele, dacă este cazul să plătiţi pentru curăţenia localului.

 

Pentru o nuntă de excepţie, într-un cadru din care nu lipseşte nimic, apelaţi la consultanţii Royal Palace Ballroom, cea mai nouă locaţie de evenimente din nordul Capitalei. Găsiţi Royal Palace Ballroom pe strada Mihai Eminescu, la numărul 87, în comuna Tunari, din judeţul Ilfov, dar şi pe site-ul oficial:  https://royalpalaceballroom.ro/ şi pe pagina oficială de Facebook: https://www.facebook.com/royalpalaceballroom/ Pentru informaţii suplimentare, puteţi apela numărul de telefon: 0748 018 018 sau puteţi scrie un mail la adresa: [email protected]

COMMENTS

DISQUS: 0