Ştiaţi că doar în 2022 festivalurile organizate în România au adunat peste un milion de oameni în faţa scenelor amplasate în diverse oraşe? Dacă şi voi vă număraţi printre fanii acestor evenimente şi le duceţi dorul, înseamnă că următoarea idee o să vi se pară chiar inspirată: ce aţi spune să participaţi la o nuntă care are ca temă principală chiar… festivalul? Conceptul a luat naştere peste Ocean şi se anunţă a fi un trend pe 2023 în industria organizării de evenimente! Specialiştii de la Royal Palace Ballroom vă oferă idei pentru a construi o petrecere-festival de neuitat!
INVITAŢII CÂT MAI COLORATE SAU BRĂŢĂRI DE ACCES
Numele spune tot: o nuntă-festival trebuie să fie luminoasă, să exprime libertate şi să aibă muzică live din plin! Transmiteţi sentimentul de tinereţe inclusiv prin invitaţii, primul contact al oaspeţilor voştri cu evenimentul. Specialiştii recomandă să optaţi pentru cele cât mai vesele, în multe culori, care vor indica tema pentru care aţi ales să optaţi la nunta voastră.
ECHIPA ROYAL PALACE BALLROOM: „Indicat ar fi să trimiteţi invitaţiile celor pe care îi doriţi aproape cu 2-4 luni înainte de eveniment. Dacă sunt din afara localităţii, ar fi indicat să ştie despre nuntă chiar cu jumătate de an înainte, pentru a avea timp suficient să îşi asigure transportul şi cazarea.”
Dacă invitaţiile clasice nu vă mai încântă sau nu le vedeţi în acord cu tema evenimentului vostru, brăţările de acces sigur vă vor fi pe plac! O idee cu totul neobişnuită pentru o nuntă, brăţările purtate pe tot parcursul petrecerii le vor da invitaţilor impresia că iau parte la un concert în aer liber! Şi… până la urmă nu se înşală, având în vedere că muzica va fi nelipsită!
MUZICA ELECTRONICĂ LA PUTERE
Apropo de muzică, ea va asigura ritmul distracţiei! Imaginaţi-vă cum ar fi să optaţi nu doar pentru un band, ci pentru mai multe trupe care să interpreteze live toate piesele voastre favorite! Deşi va fi un efort financiar, veţi da impresia invitaţilor că iau, cu adevărat, parte la un festival. Ca stil muzical, puteţi apela la absolut orice: muzica electronică este prima pe listă, însă nu excludeţi nici ritmurile indie, acustice şi chiar… clasice! Dacă vreţi puţină organizare în playlist, organizatorii de evenimente de la Royal Palace Ballroom v-au pregătit o listă, de care puteţi ţine cont.
„Pentru începutul serii, este bine să alegeţi muzică uşoară sau de tip ambiental. Pentru restul serii, cu excepţia valsului mirilor şi al sosirii tortului, recomandăm să aveţi totuşi şi şlagăre, şi hituri internaţionale, şi melodii tipic româneşti, pentru a împăca inclusiv gusturile invitaţilor trecuţi de prima tinereţe, care s-ar putea să nu fie foarte încântaţi de ritmul electronic care va vibra întreaga seară.”
GHIRLANDELE LUMINOASE, VEDETELE DECORULUI
Să aruncăm o privire şi asupra felului în care va arăta locul în care urmează să vă petreceţi ore bune! Deşi puteţi opta pentru o nuntă organizată în interior, ideea de festival se pretează foarte bine spaţiilor deschise, aerisite. Imaginaţi-vă o nuntă sub cerul liber, într-o seară târzie de vară! În ceea ce priveşte decorul, optaţi pentru un stil rustic.
„Instalaţiile luminoase au început să fie extrem de solicitate de către cuplurile care îşi doresc o nuntă romantică. Lumina este foarte importantă la evenimente. Iluminatul greşit poate să compromită o nuntă, atât de mare este puterea lui. Ghirlandele de exterior care îmbracă trunchiurile copacilor sau împodobesc crengile vor crea un cadru spectaculos, fără doar şi poate.”
Ghirlandele luminoase nu vor deranja vizual invitaţii şi vor crea cadrul romantic pe care îl căutaţi. Iar atunci când îmbinaţi led-urile cu aranjamente florale suspendate ori coroniţe handmade, rezultatul nu poate fi decât excelent! Nu uitaţi de baloane! Iar hamacele şi baloţii de fân aruncaţi ici, colo care pot fi folosiţi pe post de scaune, vor fi decoruri rupte din imaginile festivalurilor la care aţi participat cel puţin o dată în viaţă.
„Focurile de artificii nu trebuie să lipsească la miezul nopţii, pentru o nuntă cu tematică de festival. Şi dacă tot doriţi să transmiteţi această idee invitaţilor, înlocuiţi cartea de oaspeţi cu un poster, care poate fi semnat de toţi cei care iau parte la eveniment.”
NU UITAŢI DE DELICIOSUL CANDY BAR
Un stand de popcorn sau de îngheţată, plus bomboane şi prăjituri delicioase nu pot lipsi, cu siguranţă, de la nunta voastră cu tematică de festival! Le puteţi integra pe toate într-un candy bar care va fura privirile invitaţilor.
„Satisfaceţi toate gusturile prin acest colţ dulce. Chiar dacă aveţi invitaţi care nu sunt fani ai ciocolatei, de pildă, nicio problemă! Un Candy Bar oferă atâtea opţiuni, câte gusturi există, inclusiv pentru cei care ţin diete sau au diverse alergii alimentare.”
GHETE LA NUNTĂ? DE CE NU?!
Pentru că beneficiaţi de un decor atipic, nici îmbrăcămintea pentru care veţi opta nu poate fi în stilul clasic! Atât mirii, cât şi invitaţii se pot orienta către ţinute informale, comode, mai ales că au de unde alege: s-a creat o adevărată industrie în jurul hainelor specifice festivalurilor! În vreme ce oaspeţii pot opta pentru costume cool, din două piese ori pentru articole cu franjuri care conferă un look rebel, mirii pot purta cizme… în loc de pantofi! Miresele se pot orienta către rochii albe diafane, în stil rustic, în timp ce mirii pot opta pentru costume de tweed cu vestă.
Alegeţi tema potrivită stilului vostru, cu ajutorul specialiştilor în organizarea evenimentelor de la Royal Palace Ballroom, numită „Locaţia de nunţi a anului 2022”, potrivit I Success. Găsiți Royal Palace Ballroom pe strada Mihai Eminescu, la numărul 87, în comuna Tunari din județul Ilfov, dar și pe site-ul oficial: https://royalpalaceballroom.ro/
COMMENTS