CALVIN KLEIN – noul brand iconic din Fashion House Outlet

CALVIN KLEIN – noul brand iconic din Fashion House Outlet

Calvin Klein, Inc. anunță deschiderea primului CALVIN KLEIN OUTLET din România. Magazinul – operat de SARKK SRL, membru SARKK SA, distribuitorul exclusiv și partenerul de franciză Calvin Klein în România ­– este primul de tip outlet din țară și cel mai recent din rețeaua deja existentă formată din 5 magazine cu preț complet din România, ca parte a planului de dezvoltare Calvin Klein pe piața românească.

Fiind primul magazin CALVIN KLEIN OUTLET, spațiul prezintă cel mai recent concept de design retail CALVIN KLEIN OUTLET, care comunică estetica minimalistă și modernă specifică brand-ului printr-un finisaj curat.

Cei pasionați de piese atemporale dar practice care pot fi asortate stilului casual vor descoperi în noul CALVIN KLEIN OUTLET articole vestimentare și de lenjerie intimă destinate atât femeilor și bărbaților, esențiale în crearea unui stil unic. Texturi seducătoare, culori captivante și imprimeuri artistice sunt trăsăturile esențiale care definesc colecțiile Calvin Klein, acum disponibile la prețuri extrem de avantajoase în Fashion House Outlet Centre.

Magazinul și-a deschis porțile pentru clienți începând cu data de 13 martie 2021.

###

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri și o rețea extinsă de magazine selecționate.

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.

 

Despre Calvin Klein, Inc.

CALVIN KLEIN este un brand de lifestyle cu idealuri îndrăznețe, progresive și o estetică seducătoare, recunoscut la nivel mondial. Abordarea modernă și minimalistă a design-ului, imaginile incitante și conexiunea autentică cu mediul cultural rezonează cu clienții brand-ului de peste 50 de ani.

Fondată în anul 1968 de către Calvin Klein și partenerul său de afaceri, Barry Schwartz, compania și-a construit reputația ca lider în industria de modă americană prin liniile distincte ale brand-ului și o gamă de produse licențiate. Vânzările retail la nivel global ale produselor Calvin Klein au depășit 9 miliarde de dolari în 2019 și au fost distribuite în peste 110 de țări. Calvin Klein are peste 11.500 de asociați la nivel global.

COMMENTS

DISQUS: 0