“Niciun detaliu nu este prea mic şi niciun eveniment nu este prea grandios.
Credem că fiecare eveniment are potenţialul de a trăi pentru totdeauna ca un moment memorabil. Sarcina noastră este de a crea acele amintiri speciale.”
–Echipa Royal Palace Ballroom–
Organizarea nunţii este una dintre cele mai stresante perioade din viaţa oricărui cuplu, dar şi printre cele mai frumoase! Reuşita unui astfel de eveniment depinde, într-o proporţie uriaşă, de localul ales. De altfel, găsirea salonului perfect se numără printre cele mai importante şi mai dificile aspecte de stabilit înaintea marii petreceri.
Experţii de la Royal Palace Ballroom, un local exclusivist de evenimente din nordul Capitalei, vă prezintă paşii pe care trebuie să îi aveţi în vedere atunci când ajungeţi în acest punct al organizării nunţii, pentru un rezultat… de poveste!
REZERVAREA UNUI SALON,
ÎNTREBĂRI ŞI LĂMURIRI
Un avans achitat şi un contract semnat sunt semnele că aţi găsit un local pe gustul vostru. De îndată ce aţi bifat pe listă aceste aspecte, este clar că intraţi în linie dreaptă cu pregătirile propriu-zise ale petrecerii. Doar că până în acest punct este drum lung şi… stresant pentru miri.
Înainte de toate, analizaţi oferta. Sunt foarte multe locuri care vă pot fi pe plac: nunta clasică într-un restaurant ori în aer liber, la liziera pădurii, pe malul unui lac sau într-un spaţiu cu piscină. Ţineţi întotdeauna cont de preferinţe şi mergeţi să vizionaţi spaţiile chiar şi cu un an înainte de nuntă, altfel riscaţi să nu mai fie disponibile atunci când aveţi nevoie de ele. De altfel, aceasta este şi prima întrebare pe care trebuie să o adresaţi event managerului sau şefului de sală: dacă localul poate fi rezervat atunci când doriţi să organizaţi nunta. De obicei, zilele de sâmbătă sunt cele mai solicitate.
Odată trecuţi de acest pas, interesaţi-vă de capacitatea sălii, care trebuie să fie întotdeauna în armonie cu numărul invitaţilor. Ca să se simtă în largul lor, cu toţii trebuie să aibă un confort asigurat, confort care este oferit şi de distanţa optimă dintre mese. Royal Palace Ballroom vă pune la dispoziţie salonul Royal, cu o capacitate de 400 de locuri, pentru a-i avea alături, în cea mai importantă zi, pe cei mai dragi oameni din viaţa voastră.
Este timpul apoi pentru discuţiile… de fineţe. Deja de la această etapă încolo veţi vorbi despre detaliile esenţiale, pentru ca evenimentul să fie unul complet. De pildă, acesta poate fi momentul în care să întrebaţi despre numărul ospătarilor care se vor ocupa de mese, câte locuri de parcare disponibile există, la ce oră poate începe petrecerea, când se poate termina, dar şi dacă veţi avea exclusivitate asupra localului.
Nu uitaţi nici de modul în care se face aerisirea în spaţiul ales. Nu aţi vrea ca vara să organizaţi nunta într-un loc fără aer condiţionat sau iarna într-un local care nu are încălzire. Sunt detalii aparent minore, dar în lipsa cărora petrecerea poate deveni un dezastru.
Preţul meniului, ceea ce conţine, dar şi programul de servire sunt alte aspecte esenţiale ale oricărei nunţi, chiar dacă nimeni nu participă la un astfel de eveniment cu gândul la mâncare. Testaţi înainte preparatele, ca să vă asiguraţi că ele vor fi pe placul vostru. Meniurile bogate, variate şi delicioase sunt, cu siguranţă, reţeta câştigătoare. Ele trebuie să fie în concordanţă cu anotimpul, deci să conţină alimente de sezon, dar şi să ţină cont de gusturile invitaţilor. Nu uitaţi să discutaţi cu event managerul şi despre situaţiile în care numărul lor se schimbă în timp, adică ori îl depăşeşte pe cel stabilit iniţial ori scade sub acesta. La Royal Palace Ballroom un meniu de nuntă all inclusive porneşte de la 79 de euro.
Şi băutura se încadrează tot în această discuţie. Unele localuri oferă băuturi. Altele, nu. Trebuie să aflaţi exact cum procedează personalul salonului ales de voi. În general, mulţi miri preferă să aducă băutura din exterior.
Muzica este un alt element important al petrecerii. Asiguraţi-vă că nu vă veţi trezi fără vreo formaţie sau vreun DJ care să se ocupe de acest aspect, tocmai de aceea este esenţial să aflaţi dacă salonul vi-l poate oferi sau trebuie să vă ocupaţi pe cont propriu de el. Odată rezervat localul, va trebui să începeţi să vă interesaţi şi de aceste servicii.
Decorul completează povestea unei nunţi. Tocmai de aceea, cu două luni înainte de eveniment, trebuie să negociaţi cu o agenţie specializată în decoraţiuni, asta dacă nu doriţi să decoraţi singuri locul. Indiferent de alegere, trebuie să vă asiguraţi că rezultatul final vă reprezintă şi spune ceva despre povestea voastră.
Odată găsită locaţia ideală, veţi avea impresia că lucrurile se rezolvă de la sine. Unul dintre cele mai importante evenimente din viaţa de cuplu merită o sală pe măsură! Royal Palace Ballroom, cel mai nou spaţiu de evenimente din nordul Capitalei, vă pune la dispoziţie servicii complete, pentru ca voi să tăiaţi stresul de pe listă, în organizarea nunţii.
Situată la un pas de Bucureşti, Royal Palace Ballroom vă aşteaptă pe strada Mihai Eminescu, la numărul 87, în comuna Tunari, din judeţul Ilfov! Aveţi la dispoziţie site-ul Royal Palace Ballroom: https://royalpalaceballroom.ro/, dar şi pagina oficială de Facebook: https://www.facebook.com/royalpalaceballroom/.
Pentru informaţii suplimentare puteţi apela numărul de telefon: 0748 018 018 sau puteţi scrie un mail la adresa: [email protected]
COMMENTS