Majoratul organizat într-o locație de evenimente. Aspecte pe care trebuie să le ia în calcul părinții.

Majoratul organizat într-o locație de evenimente. Aspecte pe care trebuie să le ia în calcul părinții.

“La Royal Palace Ballroom organizăm petreceri private. Fie că este vorba despre un eveniment de anvergură, despre o petrecere privată între prieteni, despre o aniversare, o reuniune alături de colegi sau despre o cină specială, locaţia noastră este ideală.

Echipa Royal Palace Ballroom

 

 

           

Trecerea de la adolescenţă la viaţa de adult este, cu siguranţă, unul dintre cele mai importante momente pentru copilul vostru şi pentru voi, ca părinţi. Cum puteţi marca mai bine această zi specială dacă nu printr-o petrecere? Majoratele organizate în localurile de evenimente au luat, în ultimii ani, locul celor făcute acasă, din multe motive.

Consultanţii Royal Palace Ballroom, un salon de evenimente exclusivist din nordul Capitalei, vă dezvăluie beneficiile organizării majoratului într-un spaţiu special destinat acestui eveniment şi secretele pentru o petrecere reuşită!

 

DISTRACŢIA LA 18 ANI,

O PETRECERE ÎNTRE DORINŢE ŞI LIMITĂRI

Chiar dacă, de cele mai multe ori, o petrecere de majorat este organizată de către părinţi, ea trebuie să ţină cont, înainte de toate, de dorinţele adolescentului, căci el trebuie să fie în centrul atenţiei, iar petrecerea este musai să îi reflecte preferineţele. Cu toate acestea, nu este mai puţin adevărat că şi părinţii trebuie să intervină cu anumite limitări, cum ar fi consumul de alcool. Bucuria unei petreceri îi poate face pe adolescenţi să consume mai mult decât este cazul.

Specialiştii Royal Palace Ballroom recomandă cocktail-uri care vor atrage toate privirile, dar care vor evita orice formă de tărie, pentru o petrecere colorată şi cu adevărat memorabilă.

 

ORGANIZAREA UNEI PETRECERI DE MAJORAT

Un local pe placul adolescentului, care se încadrează şi în bugetul părinţilor, desigur, asigură într-o mare proporţie succesul unei petreceri. Spaţiul nu trebuie să fie imens, în aşa fel încât tinerii să se simtă izolaţi unii de alţii, dar nici foarte mic, în aşa fel încât aceştia să nu aibă loc să danseze.

Indiferent că va respecta sau nu o temă, cert este că o astfel de petrecere are nevoie de decoraţiuni. Baloanele sunt, fără dar şi poate, cele mai reprezentative pentru un majorat, laolaltă cu confetti, dar şi cu aranjamentele florale, în cazul fetelor. Totodată, aceste elemente vor constitui şi cel mai spectaculos decor pentru poze, căci un astfel de moment  va fi, cu siguranţă, imortalizat de… multe telefoane!

 

CANDY BAR, VEDETA UNUI MAJORAT

Meniul de bază care, în general, este reprezentat de feluri uşoare şi la modă printre tineri, precum pizza ori burgeri, va fi completat perfect de vedeta tuturor aniversărilor – candy barul, cel mai dulce colţ al petrecerii! Cu siguranţă adolescenţii vor fi încântaţi de cupcakes-urile, acadelele, mini-prăjiturile sau bezelele de pe masa cu delicii. Puteţi jongla cu formele, culorile şi cu aromele pentru un bufet ieşit din tipare!

 

TORTUL DE MAJORAT, UN DELICIU DE POVESTE

Sosirea tortului este însă unul dintre cele mai importante momente ale unui majorat. Intrarea lui în scenă trebuie să fie spectaculoasă, precum aspectul şi gustul acestuia. Cele mai populare arome sunt cele de ciocolată şi de vanilie. Dacă sărbătoritul doreşte, poate merge mai departe: crema cu aromă de şampanie sau mousse-ul de mentă sunt alegeri inedite. În cazul în care îi cunoaşteţi bine gusturile, chiar voi puteţi să îl creaţi, iar tortul va rămâne astfel un element-surpriză până în ultimul moment.

În ceea ce priveşte dimensiunea deliciului, evident că ea trebuie aleasă în funcţie de numărul de invitaţi. Nu aţi dori ca cineva să rămână fără clasica felie de tort de la petrecere!

 

MUZICA ŞI DANSUL, DISTRACŢII SERII

Fără muzică nu ar exista petrecere. Şi nici dans. Iar aici nu veţi avea nevoie de niciun ajutor: cu siguranţă copilul vostru cunoaşte cel mai bine ritmurile preferate ale generaţiei lui şi va putea alcătui şi singur un playlist care va ridica de la mese toţi invitaţii.

Dacă doriţi ca cineva să întreţină atmosfera pe tot parcursul majoratului, puteţi apela la serviciile unui DJ, iar distracţia va fi garantată.

 

 

Un majorat organizat într-un local, şi nu acasă, vă poate scuti de multe griji, cum ar fi, de pildă, spaţiul insuficient, gătirea preparatelor pentru zeci de invitaţi sau curăţenia ulterioară. La Royal Palace Ballroom găsiţi spaţiul perfect pentru o petrecere de majorat desprinsă din visele copilului vostru. Combinăm dorinţele lui cu experienţa noastră, pentru rezultate memorabile!

 Situată la un pas de Bucureşti, cel mai nou local de evenimente, Royal Palace Ballroom, vă aşteaptă pe strada Mihai Eminescu, la numărul 87, în comuna Tunari, din judeţul Ilfov! Aveţi la dispoziţie site-ul Royal Palace Ballroom: https://royalpalaceballroom.ro/, dar şi pagina oficială de Facebook: https://www.facebook.com/royalpalaceballroom/.

Pentru informaţii suplimentare puteţi apela numărul de telefon: 0748 018 018 sau puteţi scrie un mail la adresa: [email protected]

COMMENTS

DISQUS: 0